Skulle utfärda en varning också...

Tja, jag sitter och läser en tråkig bok. Det är därför jag bloggar. Tänkte varna alla, särskilt dem i min ålder att slänga på luren om Moderna pensionsvalet eller Moderna fondvalet ringer och vill ha er som kunder. De kör med lurendrejeri-metoder och jag vet fler än en som råkat illa ut. En kompis ringde dessutom till konsumentvägledaren för att höra sig för och de verkar som att många haft problem med dem. Konsumentvägledaren sa ajdå redan när hon nämde att de ringt...

De ringde mig också, men jag hade just satt mig för att kvällsfika och var inte på humör för att prata med dem.

Ja, det var dagens varning. Åter till boken.


Kommentarer
mams

Tack!

Ska komma ihåg detta.

2011-11-21 @ 20:34:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0