to cool for school

Idag har jag nästan inte pluggat nåt. Satt och kollade på videofilmer från Luleåtiden och hade roligt åt det istället. Orkar inte ta skolan så seriöst just nu känner jag..

Ridning på kvällen som gick ganska bra. Fast när man sett ridläraren rida så inser man hur dålig man själv är;) När jag kom hem hade Fredrik lagat pestokyckling med körsbärsgärdesgård. Det ni! Imorgon blir det stektfläsk och bruna bönor a la Big och på fredag ska han göra älghamburgare.

Ska man gå på sittning i helgen är då frågan...

Men imorgon blir det bio, Tintin. Twilight får vi ta en annan vecka:)



Kommentarer
mamma

Ibland bara måste man få slappa...

2011-11-17 @ 08:59:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0