fortsättningen på grötproblemen

Oh, det var det vidrigaste idag! Kollade igenom de andra paketen på grötrishyllan. Uhuhuu, ett annat paket med ris jag övertagit av en kompis men aldrig använt eller tittat i var FULLT med skalbaggar. Åh jag dööör var äckligt det var! Nu är källan borta allafall så nu ska jag nog slippa de där förhoppningsvis..

Nu måste jag tokstäda, katten har rivit ner en blomkruka när jag var på jobbet och det är allmänt skitigt hemma. Det kommer folk hit om en timme och spelar spel, kul:D

Ciao!





Kommentarer
mams

Man har ju en gullig dotter, alltså :)

2011-10-29 @ 22:31:33
irene

4

2011-10-30 @ 09:06:30
big

jaja, men jag är snyggast, det ser man ju på bilden...

2011-10-30 @ 10:01:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0