Genusinläsning

Howdy! Nu läser vi om genus i sociologin och det är ju inte direkt något tråkigt men jag är lite less att läsa boken nu faktiskt. Det mesta känner man igen men jag har inte blivit så arg än faktiskt, skönt det:)

Körde spinning imorse vilket var väldigt skönt, kommer inte upp i min vanliga puls riktigt men blev ändå slut så det får duga. Sedan åt jag, Fredrik och Malin frukost på Törners och blev kvar där och pluggade till lunchtid. Långpromenad med Hima på eftermiddagen men inte så hurtig för jag var alldeles för trött i benen för det. "Åh vad hungrig jag är. Nej, du är inte hungrig, du är trött!" Inte lätt att veta hur det står till med sig själv.

Väggen är snart uppe! Bilder kommer när det är klart, ikväll förhoppningsvis... Det blir fint:) Det är det vi har pysslat med hela helgen, Big don´t like to renovera so much...

Nu ska jag återg till boken, men först lite bilder från sist vi fjällvandrade.







Ciao!


Kommentarer
Sanna

Åh, snö!

2011-10-25 @ 18:36:48
mamma

Kanske inte är så kul när man håller på. Men man får trösta sig med att det blir fint sedan.

Andra bilden tycker jag väldigt mycket om!

2011-10-25 @ 21:17:01
Bea

Det var ett mysigt dygn det där! det måste vi göra om! :)

2011-10-26 @ 18:38:07
URL: http://ilb.blogg.se/
Dag

Det blir nok kjempefint :)

2011-10-26 @ 23:30:02
URL: http://www.holsvik.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0