Lugna gatan

Vi har det väldigt lugnt i skolan just nu, bara några föreläsningar på hela kursen. Så min plan är att hinna ikapp livet och fixa grejer som fick ligga på is under biologiska psykologin. Sen tänkte jag mig ner till Stockholm och pister Kate också!

I helgen kommer svärisarna, kanske vi äntligen kan få ordning på det där golvet så vi får ett fint sovrum någon gång...

Bli halvt tokig på den här katten också, han älskar nämligen att kissa i en nybäddad säng. Ovanpå täcket där det är lite fluffigt och härligt, men nu får han inte vara i sovrummet längre och jag tror han kommer sluta med det där när han blir vuxen och får gå ut på toa.

Jag har träningsvärk i hela överkroppen men trots det har jag lovat Malin att köra pt-challenge klockan tolv. Ajaj, kommer göra ont. Men lite lunch på det så blir nog allt bra sen:)

Det var den lägenrapporten!

Just det, jag ska tipsa om att Expert har halva priset på canvas till den nionde oktober!




Kommentarer
mamma

Jag letar på Expert. Inte hittar jag det erbjudandet, inte.

2011-10-06 @ 18:22:03
Big

Nehej, gå på fotoframkallning som det står någonstans till höger på förstasidan, sedan står det nere till vänster på den sidan....

2011-10-06 @ 18:36:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0