Ny gröt

Jag hittar inge grötris nånstans så nu kör jag på mannagrynsgröt istället, very good! Måste vara kul för er att höra om mina grötäventyr. Havregrynsgröt funkar också så klart, vit guppig it is:)

Har jobbat ikväll och kom hem med huvudvärk och nästintill illamående. Typ migrän. Brukar få det när jag jobbar och inte har vart där på länge. Kan bero på röklukten som hänger där. Fick jobb några timmar imorgon och på måndag också, tur att timmarna rullade in så här i slutet på månaden, trodde jag skulle bli utan extrapengar nästa månad.

Fredrik är i Luleå och jag lyssnar på kesotjejerna som sjunger robyn.




Kommentarer
mamma

Kesotjejerna som sjunger Robyn är ju jättebra!

2011-10-28 @ 22:24:01
irne

japp!

2011-10-30 @ 09:06:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0