soffkväll

Imorse tog jag med svärisarna på promenad upp på frösöberget, det är ju en sån fin utsikt där! Ja men det slutade tyvärr med att Ulla ramlade och gjorde illa foten. Så Fredrik fick komma och sen bar vi ner henne till bilen och direkt till akuten. Där blev det röntgen och undersökning och grejer men som tur är så tror de att det bara är en stukning. Men hon kan inte alls stödja på foten, så imorgon blir det till att åka mycket bil!

För övrigt så är jag så himla glad att det är tre kvinnor som kämpar för kvinnors rättigheter som får nobelpriset, så himla himla glad!!


Kommentarer
mamma

Stackars henne. Tur att det bara var en stukning.Fast det kan göra minst lika ont som ett brott, och kan sitta i länge.

Jag tycker också att det var bra med Nobelpriset.

2011-10-07 @ 20:07:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0