Till fjälls igen

Lämnade in min telefon på lagning idag, tyvärr får jag inte igång min gamla och inte hade de någon lånetele så nu är jag utan. Kanske jag kan låna någon av Fredriks föräldrar. Vi åker upp mot Lycksele idag och imorgon vidare till Umfors med jaktstopp på vägen.

Känner att det kanske hade vart skönt att vara hemma i helgen, men ja, vila får man göra i en annan tid och ett annat liv kanske. Njae... nu ska vi inte vara sånna, blir nog ganska långsamt i Umfors om jag väljer att hoppa över älgjakten.

Justja, var ju på fjällvandring måndag till tisdag, det var jättehärligt och vi sov i en riktigt mysig stuga med madrasser, täcken och kuddar och hela tjolahoppsan. Väldigt lyxigt! Men det var nog den sista för det här året, när vi vaknade på morgonen var världen vit:)

Men i Östersund blåser det mest. Som vanligt alltså.


Kommentarer
Maria

Åh vad roligt med snö!!!

2011-10-13 @ 16:06:58
URL: http://mariami.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0