Vansinne!

Men DJURA!!! Vi läser vansinnet historia nu av Foucault. Den är.... skitjobbig. Men bara att göra´t.  Ett annat vansinne i mitt liv just nu är den här jäkla katten. Imorse upptäckte jag att han kissat i soffan, på min underbara bästa ullpläd från Island. Har försökt ge bort han nu hela förmiddagen men ingen verkar vilja ha han. Nä, skämt och sido, ska försöka få ren den med handtvättsprogrammet på tvättmaskinen. OM jag lyckas hitta nycklarna till tvättstugan. Jag blir tokig. Jag är mer ledsen för att han kissat på filten än att han även kissade på soffan:(

Nu tror jag faktiskt jag ska ge mig av från det här dårhuset och sätta mig på café och läsa istället.

Just det, klarade tentan förresten som jag skrev i Falun, tack för det:)




Kommentarer
mamma

Men VARFÖR är katten så hopplös??? Stackars dig.

Du måste stänga dörrarna till rummen. Alla utom toaletten och köket...

Förresten kanske han ska ha en liten slags sovkorg i köket. Fast inte alltför skön. För då kissar han väl där också.

2011-10-18 @ 16:32:05
Big

Ja det är just det, han tycker att allt som är mjukt och lite fluffigt verkar vara en toalett tyvärr... men det positiva med en sån lättkissad katt är att han gillar att kissa ute också:)

2011-10-18 @ 17:11:51
helena

Och du mobbade mig för att stellan kissade i min säng EN gång när han var liten..



Pröva att byta kattsand?

2011-10-20 @ 07:53:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0