Från plask till solsken

Nu är det sol ute, kunde man inte tro imorse. Ja vad ska man säga om dagen, har vart på skolan en sväng och nu är vi hemma. Fredrik fixar med tvätten och jag har lagat köttfärssås och köttfärsbiffar av Pappas älgfärs.

Imorgon åker vi upp till Umfors:D Fredrik ska jaga älg och kanske lite fågel. Själv hade jag tänkt plocka svamp och kanske finna plugg-ro i fjällen. Det ska bli himla härligt att komma dit upp igen. Vilken tur jag har som hittade en kille som har rötterna i fjällen, så fort jag är färdig med skolan och skaffat ett jobb så köper vi något eget där. Då får alla som vill komma och hälsa på oss och plocka svamp och hjortron, kuljul:)

Frösöbro.



Kommentarer
mamma

Jag kommer!

Bra bilder du tar. Du måste ha en bra kamera. :)

2011-09-07 @ 16:27:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0