HEloooeoeoo

Yes, sitter i soffan med mina systrar och vi har lika kul som vanligt med tidningar/tv/datorer... Tur vi kommunicerar telepatiskt. Skrev tenta idag, det gick okej tror jag, inte full pott men struntsamma.

Igår fyllde mamma 60 så vi var och red isländsk häst i tre timmar. Woha! Sen finmiddag på banken på kvällen. Hon fick en resa (Albanien?) också, men den blir i vår nångång.

Imorgon ser jag fram emot livet! Svampplockning, grillning och familjen. Inget plugg what so ever!
Priceless!


Alltså seriöst, Anders och Laila Bagge, huuuuur kan de umgås, sånt gör man ju inte när man skilt sig! Vavavavava?! Då går man inte in i sitt ex hus!!! KONSTIGT


Kommentarer
irene

kan man väl?! umgås alltså. Det finns såna som gör det i verkligheten också.

2011-10-01 @ 18:48:34
mamma

Ja, inte vet jag... jag vet ingenting, jag.

2011-10-01 @ 20:58:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0