Long time...

Jag är dödstrött, snart ska jag gå och lägga mig. Hoppas verkligen jag får sova inatt, är på jobbet och här är en god natts sömn inget garanterat. Jag pallarade mig upp tjugo i sex imorse för att jag skulle hinna ut med hundarna innan vi skulle på morgonspinning halv sju. Men tyvärr hade jag fattat fel, för där var ingen spinning, utan body balance. Det blev inget sånt, tränade lite annat istället. Sen direkt till skolan och pilla med en redovisning ända till klockan tre, då började jobbet.

Så ser en fullspäckad dag ut i mitt liv.

Träningen har så sakteliga dragit igång, kroppen känns bra. Idag har jag träningsvärk på insida lår, men det har jag inte fått av att hänga i något gym minsann, här har ridits islandshäst:) Vi började ridskolan igår, och den började bra! Prakkari heter min nuvarande häst och han har massor av egen vilja men jag lyckas ändå få honom dit jag vill. Då känns det kul att rida!

I helgen får vi besök av Fredriks barndsomskompis med familj. Det blir trevligt och jag ska träna på att vara social. Sen hänger såklart tentan över en som ett mörkt (?) moln så jag måste ta mig tid att plugga också. Tenta om en vecka alltså!

Men nu får jag nog gå och lägga mig. Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0