Woopi

Jag har haft en jättetrevlig helg! Fest på fredag...

...och svampplockning och grillning i skogen/fjällen på söndagen. Vi åkte till Vålådalen:)

Grejen var att vi hittade inte en svamp! Först alltså.. När vi skulle hem igen gick vi över en myr och jag skulle hitta ett hjortronblad för det var någon som frågade hur det såg ut. Men så sprang jag över ett gäng trattisar och sedan var jakten igång. Själv hittade jag inga fler nästan men klasskompisarna fick blodad tand och skrek så fort de hittade mer:) Det var en väldigt lyckad dag måste jag säga...

Nu är hösten här och jag har lite ångest för skolan och min borttappade cykelnyckel.



Kommentarer
irene

löns inte ha ångest över cykelnyckel, det finns bultsax

2011-09-06 @ 06:30:24
mamma

Irene är klok hon. Sedan köper du ett nytt BRA lås och håller reda på nyckeln. Plus ett bra cykellyse. OCH en HJÄLM!

Lyckad svamptur måste jag säga.

2011-09-06 @ 18:19:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0