Dåååligt

Idag äre en mindre kul dag, jag vet inte varför riktigt men känslorna känns inte på plats! Fredrik har opererat ut en visdomstand och jag tycker nog mer synd om honom än vad han känner sig. Jag har beställt nya tapeter till lillrummet, dessa hära:



Vet inte om det blir fint, man får väl hoppas det. Så nu har vi att göra i helgen.

Åh vad tråkigt, vad har man för liiiiiiiiiv egentligen?! Näe tusan. Aldrig blire bra. När man har fullt upp så gnäller man på det och nu när jag ingenting har att göra så är inte det bra heller.

Äsch. Det är mycket roligt som händer framöver allafall. Till helgen kommer mamma, helgen efter det är det psykologstudentkonferens i Umeå, helgen efter det så är det stockholmsweekend på schemat, det ska bli riktigt kul. Efter det är bara tre veckor tills vi ska ha barn. Man får väl hoppas det blir kul också.

Nu ska vi snart åka och kolla på skötbord. Jag har kapitulerat. Det är en ful möbel som jag inte känner något behov av. Men Fredrik vill ha och jag är ju snäll.

Hejrårå



Kommentarer
mamma

Skötbord ska väl stå i badrummet?!? Det är mest praktiskt så.... :D

tycker jag, som sagt.

2012-04-24 @ 17:19:50
Helena

Fin tapet :)

2012-04-24 @ 17:43:02
irene

Det blir nog bara bra ska du se. kram

2012-04-24 @ 18:02:38
Sanna

Tapeten ser kanon ut! :)

2012-04-24 @ 20:23:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0