En bra dag, trots snö och tråkväder..

Helger är ju världsbäst faktiskt. Det är så mysigt att få vakna upp med Fredrik på morgonen och hinna prata med varandra och mysa utan stress. Fast han brukar vilja sova längre än mig så jag får prata med mig själv och Hima under tiden.

Idag for jag och tre klasskompisar på auktion! Wehee, det var längesedan nu. Jag ropade in lite plåtburkar och en amerikakoffert. Kofferten är himla fin, men jag vet inte om vi har plats. Lapparna sitter kvar och allt där det står att den varit i New york och vänt:) 30 kronor pröjsade jag för den, inuti låg en massa blomkrukor, så nu har jag odlat lite paprika, krasse och någon tulpanlök också.

Sedan har jag vart ute och promenerat med Bea och sedan var vi på "bio med en psykolog" och såg filmen "Tre mil norr om Molkom",  en film om en alternativfestival där de mest ligger i blåbärsriset och flummar. Den var faktiskt bra, jag längtade till sommaren och att själv få gå omkring ute i skogen.

Nu äre dags för en bulle till och lite kärlek på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0