Ledig dag i sakta mak

Snart ska jag på födelsedagsfika hos Beatrice, det blr nog både gott och trevligt kan jag tro:) Jag har segat rätt mycket idag, vi är nästan klara med organisationspsykologin och det känns väldigt skönt. Har kollat lite kurser till i höst och lämnat saker till kupan, köpt lite saker också...

Jag och Fredrik har gymmat lite ikväll, lite är bättre än inget. Sen blir man ju bara förbiåkt och förbigådd så fort man är ute och rör på sig. Jag kanske blir så bekväm med det att jag aldrig mer hittar tillbaka till mitt gamla (stress)tempo. Jag blir kanske en segis för resten av livet, vem vet.

Nu måste jag duscha, jag kommer bli sen till fikat.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0