Påsk 2012

Nu är vi hemma efter 10 dagar i fjällen, typ. En liten avstickare till Mo i Rana och Umeå bara...
Varenda morgon har vi stigit upp, käkat frukost och sedan dragit på oss skidorna och skidat ut på sjön. Väl där har vi bara legat i solen och jäst och käkat. Fast jag tycker att det har vart lite kallt ibland. Kvällarna bestod av ganska mycket spel och ganska mycket mat igen:)



Hima har fått springa så mycket att hon blivit en smal hund igen, men som hon har njutit:)







...och där har ni magen också. Igår åkte vi in till Hemavan och Kobåset, där var det övervackert!



Nu är vi hemma i ett regn-snö-slaskigt Östersund, välkommen "hem"...



Kommentarer
mamma

Men vad fint!

Fuskigt att en del kan ha det så bra...

2012-04-10 @ 19:09:23
irene

Vackra foton och vacker mage :)

2012-04-12 @ 19:24:40
Emma

Jag är lite dålig på att läsa din blogg, men du är så fiiin med din mage. Du toppar även listan för härligaste-gravida-personer:D kramkram

2012-04-25 @ 12:11:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0