Sockerdetox

Jag tänkte jag skulle ta det lite lugnt med socker ett tag framöver eftersom jag stoppar i mig ganska mycket nu för tiden. Men hjärnan och kroppen kom inte överens så idag när jag insåg att ingen i min grupp var i stan och jag inte hade något att göra i skolan, så åkte jag hem och bakade bullar och kakor. Oj vad länge sedan det var jag tog mig tid att baka!

Det är för sent att anmäla sig till Kungsledenrännet, tror vi hade gjort det annars, jag var heltaggad:)

Nu står min kära i köket och stökar undan efter mina köksaktiviteter, bara tvätten kvar att ta tag i innan vi kan krypa till kojs. Han är så fin Fredrik.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0