bajsrökare

Vi är på gång att hyra ut vår uthyrningsdel nu igen. Problemet är att det luktar rök där efter vår förra hyresgäst som inte var så klipsk. Så nu måste vi tapetsera om... Det borde ju egentligen han ha stått för men nu är det som det är.
 
Ikväll ska vi allefall spela bibibibingolotto. Kul!
 
Idag har vi vart på Norderön och kollat in kyrkan där. Vilken tur att det var en jättefin kyrka! Ska bli mysigt att ha dopet där. Men jag velar och velar om vi ska ha den 6:e eller helgen efter. Fast jag har ju redan sagt den 6:e till prästen så det måste väl bli så. Efter kyrkobesöket for vi till Tivars gård och fikade. Lagom söndagsutflykt.
 
Nu kommer snart nästa eventuella hyresgäst, vi kör visning här ikväll. Hejrrå.
 
 


Kommentarer
mamma

Den 6:e lir väl bra.

2012-08-19 @ 17:46:53
mamma igen

Fin kyrka. På utsidan är en lite lik Lövångers kyrka.

2012-08-19 @ 18:06:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0