Fantastiskt barn:)

Majken har börjat sova hela nätter:) Igår sov hon mellan halv tio och vaknade imorse vid sex-tiden:) Hur bra är hon inte?! Änte fantastiskt så säg...
 
Helena och Anton är här! Idag har vi vart på stan, snabb-fikat på surfbukten och sedan åkt ut till Rödön och plockat massor av jordgubbar, det var jättehärligt väder ute och solvarma goda jordgubbar. Vi åt ganska mycket men har nu fyllt frysen med ytterligare lite bär. Vi kommer inte få plats med älgkött om vi inte snabb-äter-ur den nu. Hjortronsylt, blåbärssylt och jordgubbar. Jag är rik!
 
Ikväll har vi ätit surströmming, Majken var jättegnällig innan och till slut fick Fredrik henne att sova. Och som hon sover nu då... hon somnade visst för natten, klockan 20.30! Vi hinner inte riktigt med här...
 
Bilder på gullungen:
 
 
Hon tränar ju nacken och ligger i babygymet varje dag så det är ju inte konstigt att hon blir trött!
 
Idag provade vi ko-dressen, måttligt road men söt som socker. Helena sjunger massa sånger för henne.
 
"Kua mi, jeg takker deg
deilig melk du gir til meg.
Hver en dag jeg til mitt brød,
drikker melka di så søt.
"
 


Kommentarer
Mariami

Så himla söt!! Och lik dig ju :)

2012-08-14 @ 21:56:58
URL: http://mariami.blogg.se
mamma/mormor

Söt som socker i sin ko-dress.
Om man är lte låg... då ska man titta på Majkens skratt-bildserie, så blir man glad.

2012-08-14 @ 22:15:46
Elin

oj så söt hon e Birgitta...ko-dressen var underbar...Kram!

2012-08-15 @ 01:29:19
irene

Bästa gullungen absolut, lik Katarina speciellt när hon skrattar tycker jag :)

2012-08-15 @ 08:01:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0