Gräftåvallen

Ikväll har vi vart på hjortronletningsäventyr. Malin kom förbi och fikade och jag lånade hennes symaskin för att fixa till lite. Sedan hängde hon med ut och letade myrar. En vacker och trevlig kväll. Vi hittade lite hjortron, men blev väl bara sisådär en liter var. Jag kommer ha världens träningsvärk i benen imorgon för jag hade Majken i bärselen när jag plockade.
 Sedan sov hon större delen av resan hem så nu vill hon INTE sova. Kul, får se när man får somna ikväll.
 
Imorgon är det torsdag och jag har inget inplanerat. Hemmafrulivet kan vara ganska långtråkigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0