Sicken helg...

Ingen rast och ro! Vi håller på att tapetserar om i andra lägenheten nu, och måla taket ska vi också göra. Det är så tråååkigt... och det tog jättelång tid att riva ner gamla tapeter. Vi får hoppas röklukten försvinner nu allefall.
 
Så det är det vi pysslat med i helgen. Imorgon är det måndag igen och jag måste ju säga att tiden går fort fram! Jag ska till biblioteket imorgon och låna böcker till min nästa kurs: Små barns samspel och utveckling. Den blir nog intressant att läsa tror jag. Och så är den helt på distans så det ska nog gå bra fast man har bäbis här hemma och är föräldraledig.
 
Tisdag ska jag på återbesök hos barnmorskan och prata förlossning och så ska hon tala om för mig att "nu Birgitta kan du börja träna igen". På onsdag börjar vi dagen med att gå på öppna förskolans sångstund. Sedan bankbesök.
 Klasskompisträff hoppas jag det blir också:)
 
Torsdag: Umeå.
 
Fredag: Lycksele
 
Lördag el. söndag: Umfors!
 
Sen äre älgjakt hele neste uke, själv ska jag sitta och plugga... taggad!
 

Mini makes me happy!


Kommentarer
mamma

Fullspäckat schema, ser jag. Ingen rast och ingen ro, som sagt!

2012-08-27 @ 17:55:40
Hanna

Kul med en sväng norrut i helgen! Det här blir första året som vi inte är uppe på hösten... Hoppas ni får finare väder än sist! Men jag har hört att det inte finns nå svamp i år, så det är väl lika bra att du har planerat att plugga :P Kram!

2012-08-29 @ 10:53:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0