SKITSKITSKITVÄDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu har jag inge mer tålamod. Vi har vart i fjällen i några dagar men jag har inga bilder att bjuda på för det är konstant skitväder överallt där jag befinner mig. Ingen fjällvandring. INGET KUL!
 
Jaha, och Majken har haft sin värsta skrik hittills. Hon skrek och skrek och skrek. Sen somnade hon. Ja vad gör man med det lilla livet?
 
Och nästa vecka Falun. Och vad hör man? Folk och fä verkar ju knappt vara hemma och jag som hade hoppats få träffa hela familjen. Jåjå, det blir några timmar på torsdagkvällen allafall.
 
Nä, ja ä int bitter.
 


Kommentarer
irene

det blir bättre med allting ska du se

2012-08-03 @ 06:07:00
Maria

Fast jag är ju hemma har jag ju sagt!

2012-08-03 @ 08:56:44
Big

jag vet maria, det är bra!

2012-08-03 @ 09:00:13
mamma

JAG är också hemma. (och så tycker jag att du ska slösa energin på nå´t annat än vädret... som du i alla fall inte kan påverka).

2012-08-03 @ 10:16:04
Kate

Men jag är ju i dalarna har jag sagt. Fretrikk vill vara med mig.

2012-08-03 @ 10:37:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0