Slutsemestrat!

Nu är vi tillbaka i Östersund efter flera veckor på vift... Det är ganska skönt att komma hem men jag känner mig fortfarande snuvad på sommaren och solen. Hade nästan planerat in en resa till värmen i Grekland men nu har vi kanske andra planer som är mer spännande.
 
I torsdags firade vi Per-Eriks examen hela familjen, det var jättekul! Inte ofta man träffar hela familjen på en gång!
 
Idag har vi vart uppe på motionsspåret. Fredrik har sprungit och jag och Majken har plockat blåbär. Eller mest jag, hon sov i vagnen. Till middag fick vi fin fjällröding med färskpotatis och spenat. Nu väntar en blåbärspaj till höjdhoppsfinalen och sedan ska jag göra lite blåbärssylt också.
 
Funderar och funderar på höstens första del.... plugga eller inte plugga? Jag behöver ju inte, men det är ju kul fast samtidigt skulle det vara skönt att vara ledig och bara känna in livet.
 
Lite bilder från i torsdags..
 


Kommentarer
irene

Så fina ni är allihopa.

2012-08-11 @ 21:44:01
mamma

Det var en trevlig kväll!

2012-08-11 @ 22:07:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0