Snattren

Vaknade upp med sol men den försvann så klart under dagen. Men vi var i alla fall ut på stan och fixade diverse ärenden... vi ska ju på Lions dop på söndag:) Tryckte en kebbpizza till lunch, gött.
 
Nu på kvällen for vi ut och letade hjortron, vi hittade, vi hittade! Så nu ska vi koka lite sylt:) Imorgon ska vi ut igen, mera hjortron och så försöka hitta lite fina blåbär till tårtan.
 
Nu är jag skittrött, Majken har lyckats somna så jag borde ju göra detsamma.
 
 
 
Hon längtar efter sin mormor och morfar tror jag.


Kommentarer
mormor

Det tror jag med.

2012-08-04 @ 11:26:01
Anonym

å gam´mostern...

2012-08-04 @ 18:35:54
Anonym

å gam´mostern...

2012-08-04 @ 18:35:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0