23.45

Hej!
Ville bara säga att vi spelat kort och att jag har vunnit. Simon vann också men jag mer. Hanna hälsar till bloggens läsare. Hima ligger och fjäskar för Geri. Donk donk donk.
 
 
Idag började vi med melodikrysset som snabbt spårade ur och blev ingenting. Hur kul är det egentligen med julmusik? Sedan promenerade jag och Hanna in på stan, kollade röda korset och sedan till sportringen. Ullunderställ och ett par jättevarma vantar inhandlades.
 Ja sen gick vi hem igen. Otroligt fin dag idag, om än kall!
Väl hemma lagade vi middag sen hem till Jocke, Ewa och Lion och hälsade på och fikade. Sen kortspel och nu pussel. Det var den här dagen:) Trevligt har vi!
 
Bäbis som får mycket uppmärksamhet!
 
Dock inte från Hanna. Hon lagar potatisgratäng:)
 
 
Hejdå!
 


Kommentarer
Anonym

Pussar kan man väl inte få för mycket av?!

2012-12-23 @ 14:02:37
irene

det verkar som om det är speciellt herrar som dras till bäbis

2012-12-23 @ 14:20:38
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0