Bloggaaaah!

Fredrik vill att jag ska blogga mycket i veckan, han är i Norge och jobbar. Så here we go! Njae, men jag har mycket i skolan denna vecka. Tenta klockan 14 på fredag, weeohh... Efter det ska vi på Fredriks jobbs julfest. Det blir kul:)
 
Som tur är så har jag min kära mamma här så jag har lyckats klara inlämningsuppgifter och annat plugg som tur är! Majken verkar gilla sin mormor också. Förutom när hon ger henne kallt rotmos. Det är väl inge gott heller, förstår ju vem som helst:)
 
 
Men nu är det dags att sova för imorgon står seminarium på schemat!


Kommentarer
mamma

Det var ju paté! Den ska va´ rumstempererad.

2012-12-10 @ 22:09:12
irene andersson

Tack Fredrik!

2012-12-10 @ 22:40:41
URL: http://tantmammamatte.blogg.se
irene andersson

oj oj oj SÅ mycket hon bloggar....

2012-12-12 @ 19:37:58
URL: http://tantmammamatte.blogg.se
Anna-Lena

Hon hinner inte.

2012-12-13 @ 19:44:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0