Halloumi

Freddan hittade en halloumiost i kylen ikväll så vi stekte på den och åt. Men det var väl inte jättejättegott. Det går i övrigt rätt bra att vara utan godsakerna faktiskt. Mitt bekymmer är bara vad vi ska hitta på nu när mamma och Helena kommer på onsdag. Det går ju inte att träffas utan att äta en massa!? Vi ska laga en massa god mat iallafall så vi får väl vara nöjda med det då:)
 
Majken är friskare Fredrik likaså. Det är ju då som mamman i familjen får möjlighet att blir sjuk. Så var det när jag var liten allafall. Mamma blev sjuk efter att hon tagit hand om alla andra. Någon slags evilutionär överlevnadsstrategi kanske:P Det börjar killa i min hals.
 
Nu sova, imorgon mängder av plugg.
 
Godnatt!
 
promenad i stockholm blev fotot för dagen.
 
 
 


Kommentarer
mamma

Då kommer mamma (och lillasyster) och tar hand om mamman. :)

2012-12-04 @ 08:06:09
Maria

Fruktsallad, grädde och nötter fungerar bra när man är sugen på nåt!

2012-12-04 @ 08:33:28
URL: http://mariami.blogg.se
irene andersson

Det såg ut som om dt var väääääääääääääääldigt länge sen

2012-12-04 @ 21:49:54
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0