Hemmaplugg

Hejsan!
Tråkiga lektioner på engelska i veckan. Funkar sådär med Majken med. Så jag har knappt vart i skolan utan suttit och pluggat hemma när hon sover. Känns som att det ger mer:)
 
Igår var jag på bio med Beatrice och Frida och såg sista Twilightfilmen. Den var jääättebra! Annars så laddar vi inför julen här hemma. Ska snart åka och inhandla julmat på maxi. Vi far till Lycksele imorgon. Ska bli väldigt trevligt att fira jul nu och att åka bort någonstans. Var längesedan vi var iväg nåt.
 
Skidor har jag inte åkt än, blir nog i Lycksele skulle jag tro.
 
Nu har jag inget mer att skriva tror jag. Tjingeling.
 
 
 
Snodde bilden från Bea:) Helt själv var vi i salongen, skööönt att bre ut sig!


Kommentarer
irene

va mallig hon ser ut... Jag misstänker att ni fått en bestämd dam i huset :)

2012-12-21 @ 23:50:56
URL: http://tantmammamatte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0