Vattenläcka

Nu är vi i Östersund för mellanlandning! What a surprise vi fick när vi kom in och det sprutade vatten i badrummet. Hur länge det har gjort det är ganska oklart. Nu är det fixat typ. Någon kom och fixade. Men det ska fixas mer imorgon men då får de gå in med nyckel för vi ska till Falun:) Fast sen vet jag inte hur det är med försäkringsbolag om det skulle vara att något blivit skadat. Det var ju ändå i badrummet så vattnet har ju åkt ner i golvbrunnen som tur var. Jaja, tål att tänkas på.
 
Nu är Fredrik på Max. Vi har så klart ingen mat hemma efter veckan i Lycksele så då blire max - gott!
 Är riktigt less på julmat...
 
Ses imorrn alla ni som är i Falun! (Jag ska inte skicka Majken i ett paket på posten, Kate får stå ut med att vi andra följer med...)
 


Kommentarer
mamma

Oj, stackars er. Hoppas att det inte har blivit en större vattenskada så att ni det blir en massa dyra reparationer.

2012-12-27 @ 20:59:24
Big

Vi har ju hemförsäkring

2012-12-27 @ 21:28:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0