Inget skidlopp i år:(

Eftersom jag förmodligen inte kan åka Kungsledenrännet i år hade jag tänkt mig det nya loppet Bothnialoppet mellan Luleå och Piteå istället, 5,5 mil. Men isarna är för dåliga så det är inställt! Åhh vad trååkigt.... och jag tror faktiskt att Kungsledenrännet blir svårt att fixa med mindre än två månader kvar till den stora dagen. Näe, jag får väl ge mig kanske.

Vi har haft en himla bra helg i Uppsala och jag ville inte åka tillbaka hit till Östersund. Här väntar bara stress, jobb och skola. Blä.

Och Hima fäller en ryamatta om dagen ungefär.




Kommentarer
mamma

Du skulle ha haft en pudel :D

2012-02-20 @ 18:09:58
irene

eller en tibetansk terrier

2012-02-21 @ 18:24:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0