Sjukhusnatt

Ah där blev ni förvånade va? Jag har sovit här i natt för jobbets räkning. Det har inte vart en dans på rosor i drömmarnas värld kan jag lova. Och idag ska vi ut på utflykt i det fina vintervädret, hur ska jag orka det när jag knappt sovit nåt? Jaja, det löser sig som vi säger i den här familjen...

Igår var vi ut på skidorna en sväng. Åkte ner för de brantaste backarna för första och sista gången den här säsongen, de är sådana som det riktigt suger i magen och ögonen tåras så de är lite för fartglada för min smak just nu. Men kul vare:)

I skolan är jag totalt omotiverad tyvärr, organisationspsykologi som skulle bli så roligt... Jag lade visst allt krut och glädje på miljöpsykologin, så jag satsar nog på att bli miljöpsykolog istället och driva ett terapeutiskt boende i fjällvärlden. DET låter som plan det!


Kommentarer
irene

hm....organisationspsykologi...? har för mig att jag har en pärm full av anteckningar nånstans.... eller så har jag kastat det i senaste flytten...

2012-02-12 @ 17:22:12
transcription

Being in the hospital is quite unpleasant and gloomy - I don't like it at all!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0