This perfect day

Igår hade jag en sån himla bra dag, härliga tider! Skola, träning, god middag och trevligt umgänge. En dag jag hunnit allt och inte behövt stressa. Änte fantastiskt?

Och Helmert var här i helgen! Vi var lite på stan och så var vi ute i solen. Hon lekte med djura och så åt vi en massa mat och orkade aldrig laga efterrätt förrän sista kvällen. Och då kom Anton förbi en sväng också. Vi ska se om jag lyckas få in någon bild...



Sedär, hade visst inte tagit så många bilder..



Det verkar bli lika fint väder i helgen och då kommer ju Kejtan och Matsiboy hit:)

Kuljul!


Kommentarer
Anonym

Snyggt tyg ovanför soffan :)

2012-02-28 @ 15:30:46
URL: http://mariami.blogg.se/
big

det skriver ju du varje gång du ser det:P

2012-02-28 @ 21:28:46
irene

Man ska vara snäll med syskon. Annat kan straffa sig.

2012-02-29 @ 18:29:05
Big

va? jag är väl snäll? ÄR DU?

2012-02-29 @ 20:26:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0