Väntar..

Ännu en fullt upp-dag har lagts till samlingarna. Skolan hela dagen fram till fyra och sen jobb till kvällen. Tänk att den här dagen kommer aldrig mer tillbaka i hela mitt liv. Helt förbrukad är den. Förbrukad på skola och jobb. Värt.

Fredrik är på väg hem från Åre efter besök hos en kompis som är där. Jag har fikat mackor och te men borde väl gå och lägga mig snart.

Imorgon blir det en till sån där dag som ska förbrukas på "viktiga" saker. Men till helgen blir det kvalitetstid med syrran och väderprognosen lovar sol och någon minusgrad. Kan det bli bättre? Blir väl till att gräva ner sig i nån snödriva på sjön:)



Om ni undrar vilken låt jag lyssnar på så äre E-type med Lalehs snö. E-typen är väl inte Sveriges bästa artist kanske men jag älskar snö-sången så det blev ganska bra ändå. Annars kan jag meddela att jag inte lyckats höra Björn Ranelid än, verkar ju vara något alldeles speciellt:P

Nu kom Fredrik hem:) Han har köpt en träningsbok på bokrean, en kvart om dagen med Paolo Roberto eller nåt sånt. Det är jag som ville ha den, i sommar ska vi träna en kvart om dagen och komma i form igen:)

Godnatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0