Den bästa.

Åh vad arg jag har vart idag, arg arg arg och gråtfärdig. Så jag fick med mig Fredrik och träna, det gick sådär, mådde lite illa och har inga muskler kvar. Sen hem och vara arg i duschen, sen direkt ner i sängen med dubbla täcken. Då kramade han mig och lagade blodpudding till mig. Sen bakade han plyppen till mig. Skönt att ha någon som tycker om en fast man visar sina sämsta sidor.

Ska gå och lägga mig tidigt ikväll, behöver sova. Men först ska jag hitta en artikel att göra en diskursanalys på. Hur det ska gå har jag ingen aning om...


Kommentarer
mamma

Den bästa. Det är han.

2012-01-30 @ 21:52:24
Mariami

Vad är plyppen?

2012-01-31 @ 08:14:40
Big

alltså, jag tror det är hastbullar men i norrland heter de plyppen:) Helena hade en beundrare i Lycksele som också bakade plyppen till henne. Verkar vara ett norrländskt raggningsknep;)

2012-01-31 @ 10:47:36
mamma

Är du lika arg idag, eller vågar man ringa?

2012-01-31 @ 16:41:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0