Dröbak

Jag hade funderingar på att åka till Dröbak och igår gjorde jag och Helena slag i saken och åkte hit. Det är schitkul att vara här igen och träffa alla. Man blir lite nostalgisk och så men det går ju bra ändå. Tyvärr har jag en massa plugg som måste göras men jag hoppas få lite tid till shopping också. Hänga med kidsen vill jag ju förstås också hinna, följde med dem till skolan idag, tydligen går de dit helt själv annars! Snacka om att de har blivit stora nu:) De var 2,5 år när jag kom hit och nu är de 8! Samtidigt är de samma gamla vanliga, lika roliga, pratar i ett kör...:)

Helena sover fortfarande och jag har ätit min norka fukost och läst tidningen, just like the old days. Nu ska jag intensivplugga några timmar så vi får tid för en tur till Ski eller Oslo sen.


Kommentarer
Mariami

Oj vad kul! Hälsa!

2012-01-03 @ 12:09:43
URL: http://mariami.blogg.se/
mamma

Från mig med!

2012-01-03 @ 17:22:14
irene

Kul, man ska passa på att göra det man får lust med när andan faller på

2012-01-03 @ 19:43:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0