Home sweet home

Så var vi hemma igen, hela lilla familjen. Det är väldigt skönt att vara tillbaka efter tre veckor i Falun. Fast det var skönt att vara där hemma också förstås. Vad ska jag skriva om? Lämnat in hemtentan i miljöpsykologikursen, försöker plugga inför den tentan på lördag. Igår åkte jag lite skidor med Malin och idag har jag fikat med Beatrice och Fanny. Väldigt kul att ses igen:)

Ikväll har jag vart väldigt trött, stackars Fredrik får fixa det mesta. Han har nyss vart och åkt skidor och jag hade lovat honom att vi skulle fika mackor när han kom hem. Fast jag har gått och lagt mig nu, men han får fika med mig i sängen vetja!

Annars måste vi åka till Ikea snart och handla grejer. Fredrik hade överraskningsbyggt en nya badrumshylla när jag var borta, himla bra. Nu skulle vi haft nån fin skön badrumsmatta och måla hyllan i matchande färg eller nåt.

Och tapetserat om i lillrummet och hallen...

Färdig blir man ju aldrig.

Mammas bild från i lördags. Hon har gett mig ett rim så vi kan vinna en resa till Island:)



Kommentarer
mamma

Nu håller vi tummarna!

2012-01-11 @ 17:24:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0