Några trevliga stressfria dagar

Nu har Linda åkt igen men vi har haft det så trevligt:) Hade lite att stå i på fredagen med gruppmöte och kattkastrering, men efter det tog vi en tur med skidor och matsäck. På kvällen lagade vi porterstek och potatisgratäng och hade soffhäng. Perfekt. Idag har vi strosat på stan och fikat semla. Nästa sommar tror jag det blir en gotlandssemester:)

Sedan for jag och Fredrik på bio - a dangerous method om Freud och Jung och hand älskarinna. Sådär bra.

Imorgon åker vi till Vemdalen och student skiweek, jag ska försöka hålla mig frisk och åka lite skidor. Kanske gå ut nån kväll. Kul ska det bli, och himla himla skönt att byta miljö, komma iväg och ha lite semester.

Ha det braaaa!


Kommentarer
Linda Gotland

Tjo Birgitta!

Nu kom jag på att det var alldeles för länge sen jag läste din blogg! Åh vad jag tyckte det var mysigt att komma upp till er i Östersund och hälsa på! Och ni är så välkomna såååå till Gotland när ni känner att ni vill! :)

Hoppas er helg i Uppsala var toppen, utan att bli smittade av influensa!

Kram på er!

2012-02-20 @ 23:33:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0