Skön söndag

Åhh nu raderade jag allt jag skrivit, tråkig blogg utan bilder är vad detta är nu för tiden!

Tentan gick bra kändes det som. Hälsade på Fanny och hennes nya lilla schäfervalp igår, bitig och söt:) Hima gillade inte den lilla och drog sig undan. Surtanten... Sen spelade vi bezzerwizzer med joel och Bea, det var skoj:)

Vaknade med huvudvärk idag. Ovanligt. Hjälper knappt med 2 alvedon heller. Men efter en långpromenad med Hima hade det gett sig någorlunda så jag har åkt skidor idag i några cm, ja nästan en dec snö. Kan lugnt konstatera att Östersund inte borde profilera sig som vintersportstad. Helt värdelös på att pista spåren. Och snöröjningen ska vi inte tala om.

Imorgon har vi tentagenomgång i folkhälsovetenskapen. Jag klarade den tentan, men rättningen var helt bananas. Man fick fel om man inte hade svarat exakt ordagrant. Typ skrivit droger istället för narkotika. Oj vad irriterad jag har vart på det där, syftet med en utbildning ska väl vara att förstå det man lär sig istället för att kunna saker ordagrant?

I veckan kanske vi köper en ny säng. Nu vill jag ha varm choklad med grädde och marshmallows. Ciao!


Kommentarer
irene

du får väl ta ett prat med läraren om varför?

2012-01-15 @ 18:22:16
Big

Det är det tentagenomgången är till för..

2012-01-15 @ 19:31:03
irene

det är bra det

2012-01-16 @ 06:29:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0