Stressig vår?

Vi börjar vår nya kurs i organisationspsykologi och genuskurs idag. Vår lärare sa helt enkelt att det blir tufft i vår och att vi inte skulle hinna med eventuella extrajobb eller dylikt. Synd det då, jag som var på intevju igår och ska få hoppa in som vikarie på ett lugnt boende utan våld eller hot om våld. Det löser sig, det måste det ju.

Ett problem till är att vi måste hitta någon dagmatte/husse åt Hima nu. Jag måste vara så pass mycket i skolan och på gruppträffar att jag inte hinner med henne om dagarna.

Ikväll har jag och Fredrik vart nere i gymmet i källaren och gjort lite övningar. Imorgon blire träningsvärk. På torsdag kommer Linda Gotland och hälsar på:) Det blir kul! Och Skiweek i Vemdalen på söndag:D Sa jag att vi hade mycket i skolan?

Nu vill Fredrik planera helgerna i vår. Tjo vad det går, hejhej!


Kommentarer
mamma

Ja, jag bor lite för långt bort och jobbar fört mycket. Annars hade det varit en lösning.

Finns det något hunddagis där? Eller en pigg pensionär?

2012-01-18 @ 20:35:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0