Falun

Halloo mitt i semestern! Tänkte berätta att det har vart sol idag. I Dalarna! Jag har försökt få lite färg i Stångtjärn, men man är ju en blekfis så man får ta det lite lugnt. Jag ska till Grekland i september. Jag ska. Jag är hemskt frustrerad på den här sommaren.
 
Vi har bott hos pappa några dagar och ätit gott och tittat på regnet.. Fredrik tränar för vasan;) Tipspromenad har vi hunnit med, en tur till Källslätten också. Hima sprang in i rovdjursstängslet två gånger. (in och sen ut igen). Det gjorde hemskt ont. Endast en fästing har jag plockat hittills.
 
 
Hima och sin vargkompis på Ulvön.
 
Nu bor vi hos Mamselen, Majken har hunnit med att fyra av värsta smilen till både sin mormor och morfar:)
 
Nu ska vi gå till Maxi och köpa smörgåstårtetillbehör:)
 


Kommentarer
helena

Vi ska till grekland i slutet av augusti =)

2012-07-22 @ 09:40:20
irene

jag ska också söderut i slutet av augusti :)

2012-07-22 @ 13:41:18
A-L

Irene, kommer du hit?

2012-07-23 @ 09:01:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0