Godkväll och fortsatt trevlig kväll

Yes, startade dagen på bvc för att kolla upp Majkens bula, som inte är en bula längre utan en liten krater. Ja vem vill vara som alla andra? Ingen fara på taket allafall, eventuellt blire ett litet skönhetsfel bara:)
 
Sen sova till lunchtid och frukost på det. Långpromenad i solen, bad för Hima. Vila lite till och sådär, Sen middag, plocka lite. Jag börjar vänja mig vid att ha en liten bäbis. Man måste hänga med i hennes svängar och inte streta emot tror jag. Tre veckor tog det och mycket frustration och tårar. Underbaraclara skrev ett så bra blogginlägg om det här med att ha barn som känns himla träffande, trots att jag bara haft barn i sådär en månad.
 
http://www.underbaraclaras.com/clara-reflekterar/den-andra-puberteten/
 
 
 
Dåliga webcambilder, men bilder allafall:)
 


Kommentarer
mamma

Se där, ja.
Hittade ett blogginlägg som jag hade missat.
Va´ bra att ni börjar hitta varandra. I morgon har ni känt varandra 1 månad. Det kan ju ta lite tid innan man vet hur man vill ha det (... eller hur Majken vill ha det).

2012-07-08 @ 08:49:44
mamma

Och nytt ovanför soffan! Fint!

2012-07-08 @ 08:50:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0