Grymt nöjd!!

Här är mitt projekt!
 
Tråkig vägg:
 
 
Fiiin vägg!
 
 
 
 
Jag har tapetserat helt själv, jag som inte gillar sånt här! Fredrik fick komma med tips bara:) Fast jag var inte så bra på det... stressade upp mig och blev sur, och det är lite missar här och där fast de syns inte. Jag är skitnöjd:))
 
Mamma & Irene - skeptikerna, visst blev det fint ändå?
 
Och en dagens på Majken:
 
 
Tjejen med kontroll:)
 
Jag har vart leeedig idag. Alltså från småbarnslivet. Jag var hos frisören och på stan, borta i fem timmar, det var jättehärligt. Fredrik fick vara hemma och mata henne med nappflaska.
 
Imorgon åker vi hem till Falun, jag längtar!
 
 
 
 


Kommentarer
irene

Grymt snyggt och duktigt. Du ska se att du blir biten på det här :)

2012-07-17 @ 06:21:49
Sanna

Jättefint! Håller också på att titta tapeter till nya stället, det finns ju så många fina. :)

2012-07-17 @ 08:50:27
Bea

Sjukt fint blev det! Bra jobbat! :) kram

2012-07-17 @ 16:13:52
helena

Haha fin bild på majken!
Väggen blev ju också bra. Du kan du!

2012-07-17 @ 18:05:53
irene

och utseendet på bloggen blev också bra. Duktig du!

2012-07-18 @ 17:40:13
mamma

Ja men... det blev ju jättefint. Bravo!

2012-07-20 @ 22:13:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0