Lyckselehelg

Vi for till Lycksele i fredags på vår första utflykt sen Majken föddes. Det gick bra, hon sover ju gott i sin bilbarnstol. På lördagen var vi bjudna på trettioårsfest hos Johan. Goood mat! Nu blev jag hungrig... Fast vi stannade inte så länge, hade ju Majken med. Sedan har vi mest umgåtts med Fredriks familj plus släkt. Majken har hängt med sin två månader äldre kusin Lion. Innan vi for tillbaka igår åkte vi och hälsade på Fredriks mormor. Hon blev så glad att se honom men tyckte att han borde raka sig till nästa gång.
 
 
 
 
Missade däremot att ta några bilder när Irene, Martina och hundarna var här och hälsade på. Men vi var allafall och hälsade på i Petersson Bergers hus i Sommarhagen och gick en guidad tur där. Kulturellt och fint!


Kommentarer
irene

ja nån måste ju se till att hålla bildningen på hyfsad nivå. Ungdomarna visste ju inte vem Peterson Berger var.

2012-07-03 @ 19:10:07
Anna-Lena

Bravo, Irene.
Östersund borde kanske se till att nyinflyttade får en guidad tur i omgivningen. Alltid lär de sig något.
Förresten så blev inga bilder tagna på Majken och mig heller... :(
men bilderna här ovanför är väldigt fina!

2012-07-03 @ 20:28:38
A-L igen

Väldigt irriterande att de skrivna kommentarerna blir sammanskrivna i ett stycke,
fast jag delar upp dem..

och har mellanrum och allt.

2012-07-03 @ 20:30:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0