Mellanlanda!

Nu har vi tillbringat en vecka i Falun och haft det bra med mat som lagats till oss, och utflykter. Mamma har passat Majken och jag har insett att det är väldigt smidigt att vara tre vuxna på en bäbis.
 
Vi ska sova en natt här i Östersund och imorgon drar vi vidare till Lycksele...
 
 
Jag vann ett dart-set på Gullnässtigen igår:) Fikade gjorde vi också så klart... Mammas bild.
 
 
Här är vår tidningsbild...kolla in Majkens boxnings-skills! Mammas bild också så klart. Mamma kan det här med att ta bilder hon.
 
Nu ska jag dra ut och köpa mig nåt att äta och sen träffa Fanny för lite hund-häng!
 
Ses i Lycksele:)


Kommentarer
mamma

Fina bilder! :)
Tack för besöket. Det var trevligt hela tiden!

2012-07-25 @ 19:08:49
Helena

Så fin du är Birgitta!

2012-07-25 @ 19:14:58
Helena

Fredrik också. Och majken förstås

2012-07-25 @ 19:15:47
irene

fina lilla familjen :)

2012-07-25 @ 19:24:49
Bea

Vad fina bilder!! Du är så vacker Birgitta! Majken hon är söt och Fredrik ser stolt ut... De förstår ja :) kram finaste familjen

2012-07-25 @ 20:29:16
URL: http://Ilb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0