Sängdag

Vi började dagen med en långpromenad med nya vagnen (jo vi har köpt en ännu billigare, men en som går rakt, wee:), och sen var ju så slut så jag inte orkar med nåt mer idag tror jag. Jag har ont i brösten, ryggen och i huvudet. Så det är sängläge, Fredrik tycker det är jättehärligt att ha dagar där man inte gör någonting, jag tycker sådär. Appropå ryggen, fattar inte hur jag lyckas men det är väl ett tecken på att jag måste börja ta tag i träningen igen. Och appropå brösten, jag kommer aldrig i livet göra en bröstförstoring, det är ett som är säkert.
 
Igår regnade det hela dagen, vi besökte en loppis (där vi köpte vagnen, för 500.) Sedan var vi på Mus-Olles muséum, en märklig man som samlade på allt. Fikade där och sen blev det tacos, godis och film resten av kvällen. Jag som inte gillar att se film så mycket, lyckades se två hela! "En gång i Phuket" och "Den man älskar". Helt okej.
 
Vi planerar att åka på en liten minisemester nästa vecka, till Höga kusten. Bo i stuga två nätter och besöka Ulvön bland annat. Nåt måste man ju hitta på!
 
Hitta en bild på a´Katarina som omväxling:)
 
 


Kommentarer
mamma

Du är inte bara rolig. Du är klok också.

2012-07-08 @ 14:21:46
helena

Vad nöjda miner de senaste bilderna har bjudit på!

2012-07-08 @ 21:00:13
Sofie

Vi tänkte åka till mus-olle igår men hade så mycket att packa o dona med så det blev aldrig av. var det någe att se?

2012-07-09 @ 16:58:12
Big

Sofie: Ja men just det, jag såg på fejjan att ni var i trakterna! Nästa gång får ni komma förbi på en fika:) Mus-Olles var sådär, en massa gamla grejer, kanske kul för barnen att se, men man fick inte röra nåt:P

2012-07-09 @ 22:31:07
Sofie

Haha ok, inget pillande = mycket tjatande på barnen ;) Vi åker upp nästa sommar oxå antagligen då vi har stuga i hallen.

2012-07-10 @ 09:05:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0