Soligt

I två dagar har det vart fantastiskt fint väder för att vara Östersund! Tyvärr har jag vart lite dålig på att ta mig ut, idag lyckades jag dock släpa oss ut kring ett-tiden efter att ha sovit bort hela lunchen. Men jag hann ju inte bli nå brun för det. Tur man har ledigt resten av sommaren också:)
 
Himalainen impade på mig idag. Vi låg på en brygga och solade när några småtjejer som lekte en bit bort råkade kasta ut sin foppa-toffel så den seglade ut till havs. Den var förlorad alltså... men jag lyckades fån Hima att simma ut och hämta den, hon var så duktig!
 
Nu sitter jag och väntar på att Fredrik ska komma hem från sin after-work så att jag kan gå ut och ta en lång kvällspromenad. Ensam - gu se skönt. Nästa vecka har Fredrik semester - gu se skönt att få prata med någon annan vuxen på dagarna!
 
Slänger väl in en bild på bäbisen som vanligt.
 


Kommentarer
mamma

Du är rolig du.

2012-07-06 @ 21:08:50
Helena

Hima! Vilken stjärna!

2012-07-07 @ 06:31:30
irene

Aha! Nu sitter greppet som en smäck ser jag. Duktig gosse!

2012-07-07 @ 16:49:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0