Glad midsommar 2012

Woho, Maria och mamma är här och vi har hängt på Jamtli idag. Sjukt mycket folk och en alldeles för liten midsommarstång och alldeles för lite spelmän och fiolmusik. Hello, det går inte att fira midsommar någon annanstans än i Dalarna. Mamma hade allafall mormors fina dräkt på sig:)
 
 
Hemkomna därifrån har det mest vart gulligull med Majken och matlagning. Vi har ätit grillat och jag har tagit mitt första glas vin sen slutet av september.
 
Nu vankas det visst jordgubbar och grädde, mamma har bakat rabarberpaj också, Maria har bakat bullar, multiefterrätter är grejen!
 
Glad midsommar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0