Jag borde inte sitta här, jag borde städa...

Åhhhhhhh vad tråkigt. Måste ta tag i min klädhög som legat i några veckor. Det är alla mina sommarkläder som jag tog upp från källaren innan vi fick barn. Tänkte att det ju skulle vara kul att pyssla med sen. Men det är det inte. Delas för att det knappt är någon värme, så jag kan ju ändå inte ha kläderna, och dessutom orkar jag ju knappt gå ut.
 
Nej nu ska det inte gnällas här, Majken har sovit bra i tre nätter på rad. Tjoho! (Jag är trött ändå, men inte självmordebenägen allafall...) Fast hon har lite ont i magen tror jag, och är gasig. Läste någonstans att man inte ska äta jordgubbar, och jag har just ätit det till frukost. Funderar på att prova sluta med mjölkprodukter också. Men vad blir det kvar av min kost då? Inte mycket...
 
Idag får vi besök av moster och Martina, det blir kul, undrar just vad vi ska hitta på? Appropå det så borde jag gå och ta tag i klädhögen och dammsuga lite nu.
 
Sova borde jag också, men det hinns inte.
 

Mammas bild på "Bulan" :)
 


Kommentarer
mamma

Fiiiiin!!!!

2012-06-26 @ 17:14:11
helena

Har den blivit större?!

2012-06-26 @ 18:39:26
mamma igen

Det är ju en geniknöl.... :D

2012-06-26 @ 20:59:44
Hanna

Så himla fin!! Vi kommer och hälsar på och bäbismyser lite i slutet av juli om det går bra :)

2012-06-26 @ 23:57:47
Big

Helmert, nä, nu är den mindre säger dem:) Hanna, om vi är hemma är det bara att komma förbi, annars får vi se till att ses ändå:)

2012-06-28 @ 17:09:09
Fia

Hej. Måste bara fråga hur länge eran dotter hade sin "bula"?om ni kommer ihåg? :) Min dotter har oxå en efter förlossningen och den är fortfarande lika stor efter 2 veckor. Hälsningar Fia

2016-02-11 @ 22:59:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0