Last days...

Hello!
Nu står Helmert och Kejtan i köket och fixar räkfrossa, gott det:)

Igår var vi på utflykt i Tännforsen, vi tog också Lundhags fabriksbutik och Kretsloppshuset på vägen. Åre chokladfabrik hade inte öppet.




Det är ganska regnigt hela tiden men vi har ju kläder för väder.



På kvällen åt vi rabarbercheesecake, den var hemskt mäktig, räcker många kvällar. Tack Mamma för liljekonvaljerna, de doftar ljuvligt!



Kejtan är inne i någon slags hälsoperiod så hon ville träna och fick låna det eminenta gymmet i källaren:)



Jag passade på att lyfta lite också, ni ser ju vilka tunga vikter jag hänger med!!

Idag tvingade vi med Katarina att gå naturstigen på Frösön. Och väl där hittade hon tusen spänn på marken. Värt! Sedan for vi och fikade på pause och jag var så trött så jag höll på att dö, så vi for hem och sov lite.

Nu ska vi som sagt äta räkor. Annars gör vi mest det här:



Soffhäng, tv och broderier:)

Och idag skulle vi få barn var det tänkt, men det dröjer nog ett tag till.


Kommentarer
irene

Ungen ska alltså heta "Tusan"? Nåväl, när du börjar putsa fönster, skura golv och rensa garderober börjar det vara dags att söka fram bilnycklarna. Lycka till!!!

2012-06-03 @ 21:00:45
mamma

Jag har också varit där. Vid Tännforsen alltså. Jag satt på kyssarna bänk. Utan resultat, kan jag berätta!

För övrigt känns bilderna som Island.

2012-06-03 @ 21:16:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0